Smashbox ' Try İt Kit '






Herkese merhaba :) Bugün size yaklaşık 2 haftadır kullandığım Smashbox'un çok satan ürünlerinden oluşan deneme seti hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.

Smashbox'ın bu deneme seti benim ilk Smashbox deneyimim oldu ve açıkcası içlerinden bazılarını çok beğendim.


Öncelikle yüz makyaj bazı (primer) ile başlamak istiyorum.Bu ürün benim bu setin içindeki en çok beğendiğim ürün oldu.Daha önce başka markaların da makyaj bazlarını kullanmış biri olarak size bu makyaj bazının çok başarılı olduğunu söyleyebilirim.Ben yüz için olan makyaj bazlarını genellikle özel bir yere gideceğim zaman veya tüm gün boyunca dışarıda kalacağım zaman,makyajıma başlamadan önce kullanıyorum.Fondötenimden hemen önce kullandığım bu baz resmen fondötenimi yüzüme sabitledi ve sabahtan akşama kadar mükemmel bir şekilde yerinden oynamamasını sağladı bu yüzden bu ürünü çok beğendim.



İkinci olarak üçlü halde mini far.Açıkcası ben bu ürünü sevmedim diyemem ama çok beğendiğimi de söyleyemem çünkü koyu kahve ve bej rengi olan farın pigmentasyonları başarılıyken açık renkte olan farın belirgin olması için 2-3 kere daha üstünden geçmeniz gerekiyor.Tatillerde veya makyaj çantanızda minik bir far bulundurmak istiyorsanız kullanışlı olabilir.



Smashbox'un 24 saat kalıcı göz bazı.Ben bu ürünü sevdim ! Nedenine gelecek olursak göz kapaklarına sürdüğünüz anda pürüzsüzleştiriyor ve farınızı 24 saat olmasa da 10-12 saat mükemmel bir şekilde tutuyor.Sadece yapısı biraz katı ama çok önemli olduğunu düşünmüyorum.



Son olarak markanın çok satan Full Exposure Maskarası.Üzülerek söylemek istiyorum ki gerçekten kötü bir rimel.Kirpiklerinize ne hacim veriyor ne de uzatıyor.Ayrıca küçük boy bir rimele neden bu kadar büyük bir fırça koyduklarını gerçekten anlamadım.




Benim Smashbox 'Try it Kit ' yorumlarım bu kadar.Ben aldığımda fiyatı 89 TL'ydi.Siz bu seti denediniz mi ? Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)
Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.

      makyajkitabim@gmail.com                                                                                                                      
Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj