Lancome Teint Idole Ultra 24H Fondöten




Günaydın ! Ben pek fondöten kullanan biri değilim yüzümde çok fazla kusur yok bundan dolayı daha çok pudra veya bb krem kullanıcısıyım fakat şimdi size anlatacağım bu fondöten resmen benim fondötenlere bakış açımı değiştirdi.

Öncelikle belirtmek istiyorum ki karma bir cilde sahibim bundan dolayı benim eskiden kullandığım çoğu fondöten bende parlama yaptı ve resmen cildim fondötenleri kustu.

Lancome Teint İdole Ultra 24H fondötene gelecek olursak,bu fondöten yağsız ve bulaşma yapmayan bir fondöten kısacası yağlı ve karma ciltlerin dostu. 5-6 saat boyunca T bölgemde parlama yapmadı, 5-6 saat sonra ise çok az sayılabilecek bir parlama oldu transparan pudra ile üzerinden biraz geçince akşama kadar kalıcılığını yitirmedi.




Üzerinde 24 saat kalıcılık yazsa 16-18 saate kadar kalıcı olduğunu söyleyebilirim ki bu bile büyük bir başarı,Terlemeye ve temasa dayanıklı ayrıca çok doğal duran bir yapısı var ciltte kalıp gibi durmuyor ince bir fondöten .
Orta kapatıcılıkta bir fondöten eğer ki yoğun kapatıcı bir fondöten arıyorsanız bu fondötenin size uygun olacağını düşünmüyorum.

Benim Teint İdole Ultra 24H için görüşlerim bunlar siz ne düşünüyorsunuz veya daha önce bu fondöteni kullandınız mı ?

Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.
makyajkitabim@gmail.com


Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim


Yorumlar

  1. The post is fantastic! I love it so much :)
    Have a wonderful weekend!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj