En Sevdiğim 5 Mac Rujum



Merhabalar bugün sizlere Mac markasına ait en sevdiğim 5 rujumu tanıtacağım.Konu ruj olunca almaktan en keyif aldığım markaların başında Mac geliyor,gerek yapıları olsun gerek çok çeşitli renk skalaları olsun gerçekten en sevdiğim markalardan biri.

Gelelim benim Mac rujlarıma soldam sağa doğru anlatacak olursam ;




1- Retro 

Kendisi benim Mac'ten aldığım ilk ruj o yüzden yeri diğerlerinden daha ayrı benim için :)
Mat yapıda rengi çok değişik her dudakta farklı durabilen bir ruj tonu var ne kırmızı ne tam kahve ne de bordo.Benim dudağımda kahve ve bordo karışımı duruyor swatchı da bu şekilde,




Gördüğünüz gibi ne tam bordo demek doğru ne de kahverengi.Benim daha çok kış aylarında gece makyajımda kullandığım bir renk kendisi ama gündüze de yakışacağını düşünüyorum.




2- Captive

Satin yapılı bir vişne çürüğü rengi.Günlük kullanıma , rengi gözünüzü korkutmasın dudakta gerçekten çok hoş duruyor özellikle sonbahar ve ilkbahar aylarına çok yakıştırdığım bir ruj.



Ayrıca bu rujun diğerlerine göre çok daha kalıcı olduğunu düşünüyorum sürümü çok kolay harika bir ruj.




3- Faux

Mac ruj aileme en son katılan rujum :) Mac çalışanlarından isterken 'Fo,Fox,Fauks,Foğ' diye diye diye adını telaffuz etmeyi zor öğrendiğimiz ruj oluyor kendisi.Soğuk alt tonlu , satin bitişli nude bir pembe rengi.Her dudakta farklı durduğunu düşündüğüm rujlardan.



Hem gece hem gündüz makyajınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ruj yalnız 'makyaj isteyen' bir ruj.Yani bence makyajsızken yüzünüzde güzel durmuyor.Diğer mac rujlarıma göre çok kremsi en kolay sürülebilen mac rujum.




4-Velvet Teddy

Kalbimin sultanı , Mac rujlarımın kraliçesi olmuş bir ruj kendisi.Ne kadar sevdiğimi
anlatsam 2 sayfa yazı çıkar benim için o kadar güzel bir ruj kendisi.Kylie Jenner sayesinde çok popülerleşen bu ruj mat yapıda nude bir kahve.Her tene çok yakışacağını düşündüğüm bir ruj.




Kalıcılığı orta diyebileceğim dudakta 3-4 saat yakın kalabilen bir ruj.Bu ruja muadil olarak Wet-N Wild markasının 'Bare İt All' ruju gösteriliyor.




5-Mehr

Son olarak bir pembe bu kadar mı güzel olur dediğim rujum Mac Mehr.Mat yapıda buğday tenime çok yakıştırdığım bir gül kurusu.Her mevsime gittiğini düşünüyorum dudak kalemi olarak Mac Soar öneriliyor.




Benim en sevdiğim Mac rujlarım bu şekildeydi unutmadan söyleyeyim bütün Mac rujlarımın altına mutlaka çok yoğun yapıda olmayan bir lip balm sürüyorum çünkü mat yapıda olanlar dudağı kurutabiliyor ve lip balm sürdüğünüzde daha rahat sürülüyorlar.

Mac rujların güncel fiyatı 58 TL sizin en sevdiğiniz Mac rujlarınız hangisi ?

Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com

Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj