Tangle Teezer




Bugün size Sephora indiriminden aldığım ve  2 haftadır kullandığım Tangle Teezer tarağı anlatacağım.Bu tarağı almayı sürekli erteliyordum çünkü tarağın fiyatı 60 TL yani normal bir tarağın 3 katı fiyatında.




Sephora Şubat ayında White ve Black Cardlara Tangle Teezer'ı 48 TL yapınca en sonunda dayanamayıp bende almış oldum :) Tangle Teezerlar küçük boy ve büyük boy olmak üzere iki çeşit.Küçük boylarda kapak mevcutken büyük olanlarında kapak yok.




Ben küçük boylardan limited edition seriden bu yıldızlı siyah olanını tercih ettim ama altın rengi ve mor rengi olanlarda gerçekten göz kamaştırıyordu ! 


Küçük boylarında kapak olması nedeniyle çok kullanışlı buldum tam çantaya atıp çıkmalık :)




Yapısına ve vaatlerine gelecek olursak ; Tangle Teezer saçınızı kırmadan çok kolay bir şekilde açarak tarayabilmenizi vaat ediyor.Benim saçım çok uzun olduğu için normal tarakla tararken sürekli 10-15 tel saçım kopuyor bu tarakla tarafığımda ise çok daha az saçımın koptuğunu gözlemledim.




Büyük boylarında hem kuru saçla hemde banyoda kullanılabilen versiyonları da mevcut.
İşin aslı ben bu tarağı gerçekten çok sevdim ! Sürekli saçlarım çok kopuyor diye yakınan ve saçımı taradıktan sonra her yerden saç toplayan ben artık kesinlikle bu kadar çok yakınmıyorum :) Benim Tangle Teezer tarak hakkındaki görüşlerim bu kadar peki siz bu tarağı denediniz mi ? Memnun kaldınız mı ?


Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.
makyajkitabim@gmail.com




Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

  1. merhaba canım bende çok merak ediyorum iyi bir inceleme yazısı teşekkürler! benimde uzun ve çabuk karışan saçlarım için çok iyi bir tarak bence :) bu arada bloğunu takipteyim bende beklerim sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yeni gördüm ben teşekkür ederim :) şu an teknik bir sorunum var en kısa zamanda geri dönüş yapacağım sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj