Benefit : Primping With The Stars Seti



Herkese kocaman bir merhaba :) Ben bir ürün denemeden önce deluxe(mini) boylarını denemeyi çok severim , özellikle Benefit gibi yüksek fiyatlı markaların sevilen ürünlerinden oluşan bu setlerinde birden çok güzel ürünü denemek mümkün oluyor keşke diğer markalarda da bu tarz setler yaygınlaşmaya başlasa !




Primping with the Stars'ın içinde 6 adet mini ürün bulunuyor sırasıyla ; Stay Don't Stray , Porefessional , Some Kind A Gorgeous , Benetint , Girl Meets Pearl ve They're Real.




 1 - Stay Don't Stray

Bu ürün bir far / göz altı bazı.Farınızı ve kapatıcınızı gün boyu sabitleyerek bozulmamasını vaat ediyor.Ben bu ürünü sadece far bazı olarak kullandım ve farımın gerçekten vaat ettiği gibi tüm gün hiç bozulmamasını sağladı.Peki bu ürünün büyük boyunu almak lazım mı ? Bence değil çünkü 95 TL civarındaki bu ürünü almak yerine piyasadaki diğer uygun fiyatlı far bazlarına bakılabilir.





2.Porefessional

Benefit Porefessional gözenek görünümünüzü yok etmeyi,ince çizgilerinizin görünümünü azaltmayı ve makyajınızın kalıcılığını arttırmayı vaat eden bir makyaj bazı.Gözenekleri tamamen yok etmese de büyük oranda azalttığı bir gerçek.Benim bu sette en sevdiğim ürün oldu , bitince tam boyunu almayı düşünüyorum.Orta boyunun fiyatı 133 TL,tam boyunun fiyatı 220 TL.




3.Some Kind A Gorgeous

Gelelim sette en kullanaadığım ürüne bu bir krem yapılı fondöten bendeki rengi medium dolayısıyla bana epey koyu durdu bundan dolayı kullanamadım :( 



Daha çok esmer/koyu tenlere gidecek bir renk olduğunu düşünüyorum içinde max. 2-3 kullanımlık ürün var.



4 - Benetint

Benetint bir sıvı allık aynı zamanda dudakta da kullanabilinen bir ürün.Kokusu aynı Benebalm gibi gül kokuyor.Çok hızlı sabitlenen bir ürün bu yüzden yanağınıza sürdüğünüz anda hemen dağıtmalısınız.Ben benetintin verdiği o doğal sanki çok koşmuşum da yanaklarım kızarmış ifadesini gerçekten çok seviyorum üstelik gerçekten çok kalıcı bir ürün.





5 - Girl Meets Pearl

Aydınlatıcılara olan yoğun aşkım nedeniyle setin ilk denediğim ürünü Girl meets pearl oldu :) Bu ürün içinde altın ışıltıları olan altın/pembe bir aydınlatıcı ,cilde  verdiği sağlıklı görünümü yüzünden gerçekten severek kullandım.




6 - They're Real

Bu ürün Benefit'in en meşhur maskarası.Herkesin abarta abarta bitiremediği bu ürünü il olarak bu sette denedim.Çok uzun,hacimli ve simsiyah kirpikler vaat ediyor üstelik 8 kata kadar uygulama yapmak mümkünmüş ama ben hiç 8 katta denemedim.Açıkçası ben bu ürünü kullanmadan önce çok ön yargılıydım şişirilen bir ürün olduğunu düşünüyordum.Uzun bir süre kullandıktan sonra şunu söyleyebilirim ki herkesin abarttığı kadar mükemmel bir rimel değil ancak kötü bir rimel de değil benim bu rimel hakkındaki görüşlerim olumlu.şunu da söylemeliyim her rimel herkeste aynı etkiyi göstermez çünkü herkesin kirpik yapısı farklıdır.Benim kirpiklerim uzun fakat düşük ve cılız benimkiler üzerindeki olumlu etkileri ; kirpiklerimi kirpik kıvırıcı kullanmadan çok güzel bir şekilde yukarı kaldırdı , ayrıca çok güzel uzatıyor fakat hacim verme konusunda biraz daha başarılı olabilirdi diye düşünüyorum.Bu rimelin olumsuz yönüne gelecek olursam rimel çok ama çok zor çıkıyor çift fazlı temizleyicilerle bile çıkardığımda yine zor çıktığını gözlemledim kirpik dökülmesine sebep olabilir :(

Bu setin güncel fiyatı : 142 TL


Benim Primping with the Stars seti hakkında görüşlerim bu kadar.Siz bu seti denediniz mi görüşleriniz neler ? Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com

Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj