Mac Soft and Gentle Aydınlatıcı






Herkese merhaba :) Bugün sizlere son zamanlarda sıkça kullandığım favori aydınlatıcılarımdan olan Mac Mineralize Skinfinish  serisinden Soft and Gentle aydınlatıcısını anlatacağım.

Soft and Gentle Mac'in en popüler aydınlatıcısı,kesinlikle her yerde rengi bulunamayacak bir aydınlatıcı.Rengi koyu gibi gözükse de aslında içinde biraz altınımsı ışıltıları olan şampanya rengi bir aydınlatıcı.





Yapısı çok yumuşak ve ince ayrıca sürümü çok kolay.Altın/sarı rengi aydınlaltıcılara göre çok doğal bir bitişi var ve sizi asla disko topuna çevirmiyor.

Özellikle fotoğraflarda çıkan o mükemmel görünümüne bayıldığımı söyleyebiliriz :)





Gramajı gerçekten çok büyük bir ürün en az 2 sene gideceğini söyleyebilirim ki bu da fiyatını kesinlikle hak ettiğini gösteriyor.

Bu aydınlatıcının tek kötü tarafı çok tozutması,elimdeki diğer pudra şeklindeki aydınlatıcılara göre gerçekten çok tozutuyor.Hem kuru hem ıslak şekilde uygulanabilir,ben ıslak tercih ettiğim zaman Mac fix + kullanıyorum.

Ben bu aydınlatıcıyı elmacık kemiklerime,kaş altıma,kaş üstüme,göz pınarlarıma ve dudağımın üstüne uyguluyorum böylelikle ışığın doğal olarak vurduğu bölgeleri belirginleştirmiş oluyorum.

Benim Mac Soft and Gentle hakkındaki görüşlerim bu kadar , sizin kullanıp da çok sevdiğiniz aydınlatıcılarınız neler ? Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.
makyajkitabim@gmail.com



Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj