Golden Rose Velvet Matte 27 Numara



Günaydıın :) Bugün sizlere uzun zamandır bayılarak kullandığım Golden Rose'un birkaç ay önce çıkarttığı mat serisinden olan 27 numarayı tanıtacağım.

Benim için mat rujlar olmazsa olmazdır özellikle de Mac markasının mat rujlarına karşı zaafım olduğu söylenebilir.Mac rujların biliyorsunuz her geçen sene parası git gide artıyor 
bu sene güncel fiyatı 58 TL.

Peki hem Mac rujları çok seviyorsanız hemde bir ruja o kadar para vermek istemiyorsanız çözümünüz çok kolay ; Golden Rose Velvet Matte Serisi !







Yapıları ve dudakta duruşları bakımından resmen Mac rujlara çok benzeyen bu seri bence fiyat-performans bakımından çok ama çok başarılı bir seri.

Peki size daha da güzel bir şey söylesem ? Golden Rose 27 numara ile Mac markasının o çok meşhur 'Kinda Sexy' ruju resmen muadiller ! 27 numara şeftali alt tonlu mat nude bir ruj.

Şahsen ben iki ruju da deneyip Kinda Sexy almak yerine Golden Rose 27 numara almayı tercih ettim.



27 numaranın swatchı da bu şekilde :) Eğer siz de kendinize çok güzel bir nude ruj arayışındaysanız Golden Rose'un 27 numarasına bakmanızı tavsiye ederim.Şu anlık bende sadece bu numarası var fakat seride gözüme kestirdiğim diğer renkleri de almayı düşünüyorum.Golden Rose Velvet Matte rujların indirimsiz hali 17.75 TL.Golden Rose rujları Gratis,Watsons gibi yerlerde veya kendi mağazalarından satın alabilirsiniz.

Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.
makyajkitabim@gmail.com

Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj