Kiehl's Creamy Eye Treatment : Avokadolu Göz Kremi



Herkese tekrardan merhaba ! Ben cilt bakımına makyajdan çok daha fazla önem veriyorum diyebilirim bu yüzden bugün sizlere en sevdiğim göz kremlerimden biri olan Kiehl's markasının avokadolu göz kremini tanıtacağım :)





Kiehls' markasıyla 2015 yılının sonlarına doğru tanıştım ilk aldığım ürün en meşhur olanlarından biri olan Gece Bakım İksiri (serumu)'ydu daha sonra bende markaya karşı inanılmaz bir sempati oluşarak çoğu ürününü satın aldım,yakın zamanda onların da yazısını burada yayınlayacağım.






Gelelim avokadolu göz kremimize :) Ben açıkcası bu göz kremine tapıyorum diyebilirim.Daha önce kullandığım göz kremlerine göre hiç bu kadar nem veren bir göz kremi kullanmamıştım.Kıvamı diğer göz kremlerine göre daha katı gibi gözükse de bu göz kremi sürdüğünüzde su haline dönüşüyor benim en çok sevdiğim taraflarından biri de bu özelliği.




Gördüğünüz gibi ben bu kremi epey kullandım.Daha çok sabahları makyaja geçmeden 10-15 dakika öncesinde kullanıyorum çünkü dediğim gibi diğer göz kremlerine göre çok daha nemli bu yüzden biraz göz altımın kremi sindirmesini bekliyorum daha sonra kapatıcımı uyguluyorum.
Kiehl's avokadolu göz kremini (14 gr) Kiehl's mağazalarından ya da online sitesinden 82 TL'ye satın alabilirsiniz.

Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.
makyajkitabim@gmail.com


Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

  1. Gozalti morluklariniz var mi? Ise yariyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altım mor fakat bu göz kremini göz altı morluklarımı düzeltmesi için değil gündüzleri nem vermesi için kullanıyorum çünkü tam bir nem bombası.Göz altı morluklarınızdan şikayet ediyorsanız Shiseiodo'nun Anti-Dark Circles göz kremini öneririm.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj