Estee Lauder Double Wear Pudra







Herkese tekrardan merhaba ! Kış tatilinde olduğum için uzun süredir blog yazılarımı biraz aksatmıştım bu yüzden öncelikle hepinizden özür diliyorum ve kaldığım yerden devam ediyorum :)

Yaklaşık 2 senedir Estee Lauder Double Wear pudra kullanan biri olarak bu pudranın hayatımın pudrası olduğunu söyleyebilirim ! Genel olarak türk kadınlarının ilk tercihi fondötenlerden yanadır fakat size kesinlikle söyleyebilirim ki bu pudrada aradığınız her şey var.

Öncelikle pudranın içeriğine değinmek istiyorum , Double Wear serisi yoğun kapatıcı olan bir seridir ve kesinlikle ciltte ağırlık yapmaz.Bu pudra içerisinde SPF 10 içeriyor ve kesinlikle cildinizde pul pul bir görünüm sağlamıyor.







Günlük kullanıma uygun bir pudra olan Double Wear pudrayı ben nemlendiricimi sürdükten sonra fondöten sürmeden direk yüzüme uyguluyorum ve istediğim kapatıcılığı sağlıyorum.

Gün içerisinde benim kuru/karma cildimde , T bölgemde çok az bir parlama yapıyor ama bir kere tazelemem yetiyor.





Tamemen kokusuz olan bu ürün cildimde herhangi bir sivilcelenme yapmadı bu yüzden bayılarak kullanıyorum :)

İçerisinde E vitamini olduğundan ciltte iyileşme yaptığı söyleniyor ama ben böyle bir durum gözlemlemedim.

Pudranın içinden çıkan kendi süngeri ile isteğinize bağlı olarak ıslak ya da kuru bir şekilde kullanabilirsiniz ben kuru olarak kullanmayı tercih ediyorum.





Benim için en güzel pudra olan bu pudranın ben şu an 2C2 rengini kullanıyorum siz de kendi cilt renginize göre olan bir rengini rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Estee Lauder Double Wear pudranın satış fiyatı 170 TL,Boyner indirimlerinde 130 TLye kadar düşüyor .Ben bu pudrayı çok beğendiğim için fiyatını hak ettiğini düşünüyorum ve almaya devam edeceğim.Bu pudrayı Boyner,Tekin Acar,Sevil veya Sephora'larda bulabilirsiniz.

Siz bu pudrayı daha önce kullandınız mı veya kullanmayı düşünüyor musunuz  ? Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com

Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj