Nyx Alışverişim



Merhaba ! Nyx ürünlerini biliyorsunuz ki son aylarda Boyner standlarında bulamıyorduk,stoklar yenilenmiyordu ama benden size müjde Nyx seçili Boyner mağazalarındaki stoklarını yeniledi ve yakın zamanda kendi mağazalarını ve online alışveriş yapabileceğiniz sitelerini açıyorlar !

Buna en çok sevinen insanlardan biri olarak stokların yenilendiğini duyunca soluğumu direk Bağdat Caddesindeki Boyner mağazasında buldum ve aylardır çok merak ettiğim Nyx ürünlerime kavuştum.Hadi kısaca sizinle bir göz atalım :)




1- Pore Filler 

Pore Filler bir gözenek küçültücü baz.Gözenek küçültmede benim en sevdiğim ürün Benefit markasının Porefassional adlı ürünüydü fakat bu ürün ona gerçekten çok benziyor ve üstelik fiyatı yarı yarıya.Ben gerçekten çok başarılı buldum Benefit'i pahalı buluyorsanız buna mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.
Satış fiyatı : 59.95 TL




2.Jumbo Eye Pencil 604 Milk

Bu ürün Nyx markasından en çok merak ettiklerimden biriydi çünkü Youtube'daki ünlü makyaj artisleri sürekli bu ürünü kullanıyor.Ben bu göz kalemini farımın etkisini arttırmak için önce bunu ardından üstüne farımı sürüyorum ve sonuç cidden muaazzam kesinlikle çok başarılı ayrıca gözünüzü büyütmek için göz içinize de sürebilirsiniz.
Fiyat:19.95 TL




3.Micro Brow Pencil 

Nyx markasının kaş kalemi.Anastasia Beverly Hills markasının kaş kalemine gerçekten çok benziyor en az onun kadar ince ve renk skalası çok geniş,rahalıkla ve istediğiniz ayarda kaşınızı şekillendirip arkasındaki tarak yardımıyla tarayabiliyorsunuz.





Bendeki rengi kaşlarımın tam rengi olan Ash Brown.
Fiyat:26.95 TL



4- A Push-Up Bra For Your Eyebrow

Markanın kaş şekillendirici ve kaşınızı olduğundan daha kalkık bir şekilde görünmesini sağlayan ürünü.Ben bu ürünü pembe olan kısmı Benefit markasının High Brow kaş kalemine çok benzediğini düşündüğüm için aldım ve gerçekten de çok benziyor.Sol kısmı kaşınızı renklendirirken sağ kısmıyla kaş kenarlarınızı çerçeveleyip olduğundan daha kalkık bir şekilde görünmesini sağlayabilirsiniz.

Fiyat:42 TL






5-Matte Finish Fini Mat

Markanın makyajınızı sabitleyici spreyi,ben çok başarılı buldum ilk izlenim olarak gerçekten etkili olduğunu düşünüyorum.Makyajımın yüzümde kalma süresini 3-4 saat kadar daha arttırdı.Mat bitişli bir sprey yani karma ve yağlı ciltlerin çok severek kullanıcaklarını düşünüyorum bu markanın ayrıca farklı sabitleme spreyleri de var onlara da bakabilirsiniz.Ben Mac Fix+ 'a göre çok başarılı  buldum.

Fiyat:39.95 TL




6- Born To Glow Liquid İlluminator

Pembe gümüş renklerinin karışımı olan likit aydınlatıcı.Yapısı ve renk skalası Nars'ın likit yapıdaki aydınlatıcılarına çok benziyor.Nars almaya gerek yok diyorsanız buna bakabilirsiniz çok başarılı tek dezavantajı çok çabuk sabitleniyor bu yüzden sürerken hızlı olmalısınız.



Rengi bu şekilde Nars Copacabana aydınlatıcıyla neredeyse birebir diyebilirim muadil olabileceklerini düşünüyorum :)

Fiyat:42.95 TL



7-Soft Matte Lip Cream

Markanın en popüler likit rujlarından olan Soft Matte Lip Cream serisi gerçekten birbirinden güzel.Ben kendime nude rujlar yakıştırdığım için bu tonu tercih ettim.
bendeki rengi Stockholm.

Fiyat:29.95 TL

Benim Nyx markasından aldıklarım ve ilk gözlemlerim bu şekildeydi umarım size yardımcı olmuştur :) Ayrıca markadan arayıp da bulamadığım kontür paletini ve stick kontür kalemini de gerçekten merak ediyorum. Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com
Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

  1. Nyx matte rujlardan ben de istanbul rengini çok severek kullanıyorum. Harika bir yazı olmuş. Keyifle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş canım. Bütün cicileri güle güle kullan çok beğendim. :) Bloğunu yeni keşfettim. İstersen benim bloğuma da beklerim. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj