Nars Multiple : Copacabana Aydınlatıcı




Merhaba :) Bugün sizlere Nars'ın en popüler aydınlatıcılarından olan Copacabana aydınlatıcının stick formatındakini anlatacağım.Biliyorsunuz ki makyaj dünyasının yeni trendlerinden biri olan Strobing makyaj herkes tarafından çok sevildi ve kullanılmaya başlandı.
Strobing makjyajın temelinde ise highliterlar yani aydınlatıcılar rol oynuyor.
Gelelim Nars Copacabanaya öncelikle stick bir aydınlatıcıya göre gramajı gayet yeterli 14 gr uzun süre gider.



Uygulaması çok pratik ve kullanışlı çantanıza atıp istediğiniz zaman da tazeleyebilirsiniz.Yapısı oldukça yumuşak ve kolay sürülebilir.Ben elmacık kemiklerimin olduğu bölgeye şerit çizer gibi çizip elimle dağıtmayı tercih ediyorum siz isterseniz ıslak bir sünger ya da fırçayla da dağıtabilirsiniz.




Ürünü istediğiniz yoğunlukta kullanabilirsiniz ben genelde 2 kat sürüp dağıtıyorum,daha aydınlık bir görünüm tercih ediyorsanız birkaç kat daha geçebilirsiniz.Yine de çok fazla geçmemeye özen gösterşn malum kimse disko topuna dönmek istemez :)




Rengine sedefli bir pembe denilebilir içinde gümüş yansımaları var.Benim Copacabana'yı seçmemin sebeplerinden biri de gerçekten cildimde çok doğal durması.
Illuminator ve multiple olarak satılıyorlar İlluminatorlar tüp şeklinde,benim multiple yani stick formatında olanı seçmemin nedeni ise aydınlatıcıyı fazla kaçırmak istememem.Stick şeklinde olanları daha kolay ayarında uyguladığımı düşünüyorum.Siz kendi zevkinize göre istediğinizi seçebilirsiniz :)
Nars Multiple Copacabana fiyat : 125 TL
Nars ürünlerini Sephora'lardan ya da makyaj trendinden alabilirsiniz.

Benim Nars Copacabana hakkındaki görüşlerim bu kadar , sizin sevdiğiniz aydınlatıcılarınız neler ? Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com
Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

  1. Ben de The balmi seviyorum ama bunu da çok beğendim bi bakayim bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de The balmi seviyorum ama bunu da çok beğendim bi bakayim bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj