Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj



Merhaba Kızlar ! Bugün çok sevdiğim markalardan biri olan Clinique ürünlerinin Chubby koleksiyonundaki ürünleri tanıtım bu ürünlerle nasıl bir yüz makyajı yapılır onu yazacağım .

İlk olarak baz/nemlendirici olarak kullandığım ürünle başlayalım ,

1 - Clinique Moisture Surge Ekstra Yoğun Nemlendirici Krem 50 ml ,




Çok hafif yapılı bir ürün hem makyaj altı bazı olarak hem de nemlendiri olarak bu ürüne resmen bayıldım , cildime verdiği nem harika diyebilirim yağsız olması da ürünün ciltte kolay emilimini ve sivilce yapmamasını sağlıyor.Kısacası ben bu ürünü çok beğendim ileride tekrardan satın alacağım harika bir ürün !




Ürünün güncel fiyatı :  119 TL

2 -  Chubby in the Nude Foundation Stik (Intense Ivory) :




Stick yapıdaki bu fondöten için ilk lafım kesinlikle çok kalıcı ! Sabah sürdüğümde akşama kadar hiç oynamadan yerinde duruyor,yağlanma ise normal fondötenlere göre çok daha az şekilde yağlanma yapıyor.
Ben nasıl kullandım ? Cildimi Clinique Moisture Surge ile nemlendirdikten sonra alnıma,yanaklarıma,çene ve burnuma çizgiler çizip nemli Beauty Blender (makyaj süngeri) ile yaydım.

Ürünün fiyatı : 99 TL

3- Chubby Stick Sculpting Contour :




Gelelim kontür/bronzer olarak kullandığım ürüne !  Bu ürünü yüzüme şekil vermek/boyutlandırmak için kullandım.Öncelikle söylemeliyim ki piyasadaki diğer kontür sticklere göre yapısı oldukça yumuşak ve kolay dağılıyor,bu ürün de oldukça kalıcı.

Fiyatı : 89 TL

4 - Chubby Stick 01 Hefty Highlight :



Bir sonraki ürünümüz ise benim makyajda en sevdiğim kısım olan aydınlatma bölümü ! Chubby aydınlatıcının yapısı kontür ürünün yapısına oldukça benziyor yumuşak yapıda asla sim sim durmuyor çok güzel aydınlık ve ıslak bir görünüm veriyor.

Fiyatı : 89 TL

Şimdi aşağıda size bir resimle nasıl kontür ve aydınlatıcının uygulanacağını gösteriyorum ; 


Kontür Uygulaması Yaparken :
  • Elmacık kemiğinizin altının yerini belirlemek için dudaklarınızı balık yaparak ön tarafa doğru getirip sürebilirsiniz ve çizgi halinde o hatı takip ederek yanağınızdan saçınızın başladığı yere sürebilirsiniz.Bu,elmacık kemiklerinizi belirginleştirerek ortaya çıkaracaktır.
  • Burnunuzu daha küçük göstermek istiyorsanız, burnunuzun sağ ve sol kenarına ince bir çizgi halinde uygulayabilir, daha kalkık durmasını istiyorsanız burnunuzun ucuna hafifçe dokundurup dağıtabilirsiniz.
  • Alnınızın geniş görünmesini istemiyorsanız alnınıza uygulayabilirsiniz.
  • Çenenizin daha sivri görünmesini istiyorsanız, çene kemiğinin alt kısmına ve kenarlarına hafif şekilde uygulayıp dağıtabilirsiniz

Aydınlatıcı uygulaması yaparken :
  • Chubby Stick aydınlatıcınızı uygularken; elmacık kemiğinizin üzerine , burnununuzun kontür yapılan kenarlarının ortasına, kaşlarınızın alt kısmına ve alnınızın orta kısmına aydınlık verebilir, dudaklarınızı daha dolgun görünmesini istiyorsanız dudak üstüne de uygulayabilirsiniz.

5 -  Chubby Stick Krem Allık :




Yazın pudra yapıda ürünler kullanmaktan çok elim stick yapıda olan krem ürünlere gidiyor,Chubby Stick Allık ise benim için bu yüzden mükemmel allık oldu resmen ! Bendeki rengi Amp'd Up Apple gül kurusu rengi.Ben direk yanaklarımın üzerine uygulayıp nemli Beauty Blender ya da elimle dağıyorun böylece mükemmel doğal allık görünümüne ulaşıyorum.

Fiyatı : 119 TL

6- Chubby Stick Kalem Göz Farı :



Bendeki rengi Ample Amber , göz kapaklarıma sürüp ister elimle ister bir göz fırçası yardımıyla dağıtıyorum.

Fiyatı : 89 TL

7 - Chubby Lash Fattening Mascara :



Kalın ucu sayesinde çok güzel uzatıyor ve dolgunluk veriyor  ! Benim seyrek kirpiklerimin resmen kurtarıcı oldu !

Fiyatı : 89 TL

8 - Chubby Plump & Shine Likit Ruj :



Sen nasıl tatlı bir renksin öyle ! Karşınızda bence Chubby Serisinin en güzel rengi olan Portly Peach rengi ! Yaz gelince doğal görünmesi nedeniyle renk veren ve parlatan rujlara bayılıyorum serime bir güzel renk daha eklendi !

Fiyatı : 79 TL


ÖNEMLİ NOT ! : Clinique Türkiye siz takipçilerime özel  Ağustos ayının sonuna kadar %25 indirim kodu veriyor ! Clinique İnternet sitesinden yapacağınız alışverişlerinizde bu kodu girerek %25 indirime hemen  sahip olabilirsiniz ! Clinique internet sitesi linkini buraya bırakıyorum ; TIK TIK !
 KOD : Clinique25 
Şİmdiden güzel alışverişler dilerim !

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim