Golden Rose Markasının Yeni Çıkan Ürünleri İlk İzlenim




Merhaba kızlar ! Geçtiğimiz günlerde Golden Rose markasından çok güzel bir kargo almıştım,kargonun içeriğinde Golden Rose'un son zamanlarda çıkarttığı ürünler mevcut hadi hep beraber inceleyelim !


1 - Smart Lip Moisturising Lipstick :




Benim en çok merak ettiğim bu smart lip moisturising kalem rujlar olmuştu öncelikle söylemeliyim ki yapılarına ba-yıl-dım ! Kremsi bir yapıları var ve kalem şekliyle çok kolay uygulama sağlıyor oldukça pratikler. En şaşırdığım şey ise dudağa tamamen renklerini vermeleri !



Soldan sağa 21,03 ve 10 numara.
Pürüzsüz bir şekilde satenimsi bir görünüm sağlıyorlar normal lip balmlara göre oldukça kalıcılar. İçeriğinde shea butter,vitamin E ve Amino Ceramid var.Alttan çevirerek açmalı olduğu için kalemtıraş gerektirmemesi de ayrı bir avantaj.Kısacası ben bu yeni ruj serisine bayıldım diğer renklerine de bakmayı düşünüyorum.

Fiyat : 19.90 TL

2 - Concealer & Corrector Crayon ve Contour Crayon :



Golden Rose gün geçtikçe çok güzel ürünler çıkarıyor bunlardan diğeri ise stick şeklindeki Concealer & Corrector ve Contour Crayon ürünleri ! Kalem yapıda olduğu için oldukça kolay uygulanıyor yapısı oldukça hafif ve çok kolay dağılıyorlar.Alttaki kapatıcı üstteki ise kontür ürünü ben ikisini de oldukça başarılı buldum.


Soldaki 22 numara sağ 03.

Göz altlarınızı kapatma,aydınlatma ve ciltteki lekeleri kapatmak için ideal ürünler.İçeriğinde Vitamin E var.Kullanım şekli ise göz altına,burun çevresine,lekelerin üzerine uygulayıp fırça veya nemli sünger ile dağıtabilirsiniz,kontür için olan ürününü yüzünüze şekil vermek için kullanabilirsiniz.

Fiyat :15.90 TL

3 - Longstay Liquid Matte Lipstick Mini :



Piyasadaki en güzel ve uygun fiyatlı likit mat ruj denince akla ilk gelenlerden biri Golden Rose markasının Longstay Likit rujları ! Büyük boylarını severek kullanıyorum mini boyları da aynı yapıda en büyük avantajı boyundan dolayı makyaj çantalarının vazgeçilmezi olması.İçeriğinde Vitamin E ve Avakado yağı var bu sayede dudakları kurutmadan uzun süre dudaktan çıkmıyor ayrıca bulaşma da yapmıyor.

Fiyat : 7.90 TL

4 - Holographic Nail Colour Ojeler :


Golden Rose bu ojeleriyle yaza damgasını vurdu bence ! Özel geliştirilmiş formülüyle tırnaklarda holografik gökkuşağı etkisi veriyor.Ben iki kat uyguluyorum ayrıca oldukça kolay tırnaktan çıkıyorlar.

Fiyat :17.90 TL

5 - Pencil Sharpener - Kalemtıraş Fiyatı : 6.00 TL

Ürünlere Golden Rose şube ve bayiliklerinden ayrıca kendi internet sitelerinden ulaşabilirsiniz internet sitesinin linkini buraya bırakıyorum LİNK !

Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com

Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Not: Ürünler firma gönderisidir.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj