Silisponge Silikon Makyaj Süngeri İnceleme




Herkese merhaba ! Bugün sizlere Youtube ve İnstagram dünyasında çok popüler olan bir ürünü tanıtacağım,Silisponge Şeffaf Silikon Makyaj Süngeri !

Bu ürün Hong Kong'da Molly Kozmetik tarafından geliştirildi,Türkiye Distribütörlüğünü ise Venza Kozmetik yapıyor.

  • Silikon makyaj süngerimiz oval bir yapıya sahip,silikonun iki tarafı mevcut ilk başta hangi tarafını kullanacağımı bilmediğim için yüzümün sağ ve sol kısmına iki ayrı tarafını kullanarak denedim,sonucunda iki taraf da tamamen aynı yapıya sahip.
  • Kullanmaya başlamadan ilk başta bu ürün silikon yapıda acaba yüzüme yayılır mı düşüncesi oluşuyor fakat birazdan anlattıklarımdan sonra sizin de düşünceniz değişecek :)
  • Öncelikle Silisponge silikon olduğu için ne ürün emiyor,ne leke tutuyor ne de bakteri barındırıyor.
  •  Silisponge normal makyaj süngerlerine ve makyaj fırçalarına göre çok daha hijyenik ve kolay yıkanması açısından çok pratik.Yıkandıktan sonra peçete veya kağıt havluyla rahatlıkla siniliyor,kurumasını bekleme derdi de yok.
  • Özellikle seyahatler açısından çok kullanışlı,makyaj süngerleri ve fırçalarını hijyenik olması açısından sürekli yıkayıp kurumasını beklemek gerekiyor dolayısıyla tatillerde makyaj yapmak için kısıtlı zamanımız olduğundan silisponge tercih edilebilir.



Ben Nasıl Kullandım ? 

İlk olarak ben Silisponge'u hem mat hemde ıslak bitişli fondöten ve bb kremlerimle denedim fakat en güzel sonuç kesinlikle ıslak bitişli fondöten veya bb kremlerle alınuyor.Çünkü mat fondötenler nemliye göre daha fazla kalıp gibi durabiliyor ve çizgileri belli edebiliyor.
Silikon makyaj süngerimin üzerine 1 pompa kadar fondöten sıkarak uyguladım,1-2 pompa ürün oldukça yeterli oluyor,silikon olduğu için ürünü hiç emmiyor bu da fondötenlerinizin bitme sürelerini oldukça uzatacaktır.Silisponge'u yüzüme direk yayarak değil tampon hareketlerle uyguladım böyle çok daha güzel bir sonuç verdi hatta makyaj fırçalarından neredeyse hiçbir farkı olmadığını bile söyleyebilirim.Oval yapıda olmasından dolayı yüzün her tarafına rahatlıkla uygulanabiliyor,bir tek göz kapaklarıma ürün yaymakta zorlandım.
Fakat eğer fondöten yüzünüzde daha doğal dursun istiyorsanız bu ürün size göre değil ama BB kremlerin yüzde daha kapatıcı durmasını isteyenler için kesinlikle ideal !


Silisponge Şeffaf Silikon Makyaj Süngeri farklılık arayan ve makyajında hijyene,fondötenin daha uzun süre dayanmasına önem veren herkesin mutlaka denemesi gereken bir ürün !

Ürünü alabileceğiniz tıklanabilir internet adresleri :



Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com

Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

  1. Ben de Eve mağazasından aldım. Süngerlerin ne kadar fondöten yediğini bir kez daha anlamış oldum. 2 damla yetti de arttı bile! Fondöten bitirmek zorlaşacak artık anlaşıldı :p

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj