Atelier Rebul Ürünleri İnceleme




Herkese tekrardan merhaba !

Geçenlerde Atelier Rebul markasından çok güzel bir kargo almıştım hadi sizinle beraber detaylı inceleyelim !

1 - Yeşil Çay ve Ihlamur Özlü Yoğun Nemlendirici Yüz Spreyi : 

Öncelikle çok hafif insanı rahatsız etmeyen bir kokusu olduğunu söylemeliyim.Kuru ve nemsiz ciltler için çok ideal,nem vermesini özellikle çok sevdim. İçeriğindeki Sodium PCA ile cildi nemlendirmeyi,ıhlamur ile yatıştırmayı ve antidoksandan yeşil çay ile cildi korumayı amaçlıyor,bütün amaçlarını ciltte hiçbir sivilceye kızarıklığa sebep olmadan yerine getirdiğini söyleyebilirim.
Kullanım Şekli : Cilt temizlendikten sonra yüz ve boyun bölgesine uygulanıyor,ben özellikle bu ürünü buz dolabında tutarak uygulamayı daha çok sevdim.

2 - Nemlendirici Temizleme Köpüğü :

Bu ürün de yine kuru ve nemsiz ciltler için hazırlanmış.Cildin doğal nem dengesini ve yumuşaklığını sağlayarak temizlemeyi ve cildi arındırmayı vaat ediyor,içinde cilde en yararlı şeylerden biri olan Aloe Vera var.Benim fikrime gelecek olursak üründe yine çok hafif ve güzel bir koku var ve ben cildi arındırmasını oldukça başarılı buldum.
Kullanım Şekli :Nemli yüz ve boyun bölgesine masaj yaparak uygulanır ve ılık su ile durulanır.

3 - Nemlendirici Yüz Maskesi : 

İçeriğindeki E ve F vitaminleri sayesinde cildin nemlenmesini ve onarılmasını sağlarken,provitamin B5 ile kızarıklardan kurtulmaya yardımcı olur.İçindeki naringen maddesi ile  alerjik ciltleri yatıştırmış. Bu ürün benim en kararsız olduğum ürün oldu hem sevdim hem sevmedim diyebilirim. Neden sevdim ? Cilde uygulandıktan sonra oldukça güzel nem ve yumuşaklık veriyor,cildimde herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi. Neden sevmedim ? Kokusu bana inanılmaz yoğun geliyor en az 15 dk uygulanması gerekirken ben cildimde en fazla 10 dk tutabildim kokusunun yoğunluğundan dolayı.

Kullanım şekli : Temiz cilde ince bir tabaka halinde uygulayın ve en az 15 dk bekletin sonrasında ılık su ile durulayın,haftada 1-2 kez uygulanabilir.

4 - Hydra - Elixir Nem Serumu :

Yine en çok hoşuma giden ürünlerden biri ! Ürünün vaatlerine gelecek olursak ; İçeriğindeki Hyaluronik Asit nemi hücre içinde tutarak,cilde yoğun nem sağlar.Gliserin ve E Vitamini cildi nemlendirir,yumuşatır,ince kırışıkların görünümünü azaltır.Cildin kısa sürede daha nemli ve canlı görünüm kazanmasına ve kuruluğun azalmasına yardımcı olur.
Bence bu ürün birçok vaatini yerine getiriyor,gözlemleyemediğim tek vaati kırışıklıkların görünümünü azaltması onu dışında cilde oldukça güzel nem veriyor ve cildi yumuşacık yapıyor.Ben haftada 2 kez kullandım herhangi bir sivilce oluşumu gözlemlemedim.

Kullanım Şekli : Sabah ve akşam temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine uygulanıyor sonrasında nemlendirici sürülüyor.

5 - Anti-Aging Göz Kremi :

İçeriğindeki Hyaluronik Asit ve A Vitamini ile hassas göz çevresini nemlendirerek,ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltır.Özel bitki kompleksi ile şişlik ve koyu halkaların azalmasına yardımcı olur.Göz çevresinin elastikiyetini arttırarak daha sıkı ve genç bir görünüm sağlar. Bu ürün hakkında görüşlerim nötr diyebilirim.Göz kreminin göz altlarıma verdiği yumuşaklığı ve nemi oldukça beğendim aynı zamanda makyaj altına da rahatlıkla kullandım fakat bu üründe de yoğun bir koku var ve koku hassasiyetiniz varsa sizi rahatsız edebilir.İnce çizgilerin görünümünü azaltması konusunda ise bir şey gözlemlemedim.

Atelier Rebul ürünlerine http://www.atelierrebul.com/ sayfasından göz atabilirsiniz. Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com
Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Not: Ürünler firma gönderisidir.

Yorumlar

  1. tekrar kullanırım diyebileceğiniz ürünler mi? ve saflık doğallık derecesi nedir ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj