Sleek Alışverişim



Merhaba Sleek geçen hafta Gratislere geldi ! İngiltere'nin en ünlü drugstore markalarından olan Sleek'i bende çok uzun zamandır merak ediyordum.Bu yazımda sizlere Sleek markasının en beğenilen ürünlerini anlatacağım,haydi başlayalım !




Öncelikle standlarının çok göz alıcı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim insanın her ürünü alası geliyor.Ben araştırmalarım sonucunda 6 ürün aldım,




1-Cream Contour Kit (Light) ;

Anastasia Beverly Hills markasıyla baya popülerleşen krem kontür kiti çılgınlığına dayanamayıp Sleek markasınınkini aldım.Yapıları çok kremsi ve kolay dağılabilir ilk olarak bu özelliğini çok sevdim.Üç renkte satışa sunulmuş ; Light,Medium ve Dark.Bendeki en açık yani 'Light' rengi.Açık ve buğday tenliler için bu rengi öneririm diğerleri daha esmer tenlere yönelik.
Fiyatı : 59.90 TL




2-Highlitting Palette Solstice ;

Aldıklarımın arasından en merak ettiğim bu dörtlü aydınlatıcı paletiydi.Biri krem üçü toz ürünlerden oluşuyor,sol üstteki krem yapıda olan.Öncelikle tozutmuyorlar çok güzel ışıltı veriyorlar sim sim durmuyorlar fakat pigmentasyonları biraz daha yüksek olsa daha iyi olurmuş.Bu palet haricinde bir tane daha aydınlatıcı palet var adı 'Precious Metals' o ise içinde üç adet krem bir adet toz aydınlatıcı bulunduruyor.
Fiyatı : 54.90 TL




3 - Face Form Contouring & Blus Palette (Light) ;

Bu palet Sleek'in en çok satanlarından biri ve gerçekten de çok başarılı.Gördüğünüz gibi içinde bir adet kontür rengi,bir adet aydınlatıcı renk ve bir adet allık rengi bulunduruyor.Kontür rengini kesinlikle çok sevdim yüze şekil verip boyutlandırmada ideal bir palet olmuş üstelik üçlü olduğundan seyahatler için de çok ideal.
Fiyatı : 52.90 TL



4 - Rose Gold Allık :

Mükemmel bir ışıltılı pembe diyebileceğim bir allık,bazı bloglarda Nars Orgasm allığa dupe gösterilmiş ama ben çok aşırı benzetemedim Sleek biraz daha simli kullanırken aydınlatıcıya gerek kalmıyor o yüzden.

Fiyatı : 29.90 TL




5 - Matte Me Likit Mat Rujlar :

Sleek ruj denilince ilk akla gelen Matte Me serisi.Yapıları,dokusu kesinlikle mükemmel benim kullandığım çoğu likit mat rujlar içerisinde favorim olacak gibiler.Dudakta diğer likit mat rujlara göre daha az kuruluk yapıyor ve kesinlikle çok kalıcılar ! Bendeki renkleri 1036 Bittersweet (üstteki) ve 436 Birthday Suit.




Bu rujların 36 ay dayanma süreleri var ve swatchları bu şekilde (üstteki Birthday Suit).
Fiyat : 29.90 TL

Benim Gratis'ten Sleek alışverişim ve ön incelemerim bu kadardı umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com
Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

  1. güle güle kullan aydınlatıcı paleti ben de aldım daha deniyorum aklımda 1-2 şey daha var ama sanırım indirim bekleyeceğim onlar için..

    YanıtlaSil
  2. Cream Contour Kitin indirimli fiyatı ne kadar acaba

    YanıtlaSil
  3. Sizin kontür ve allık kitindeki kontür ve aydınlatıcı rengi sadece kontür ve aydınlatıcı kitindeki renklerle aynı tonda mı acaba bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj