Kiko Alışverişim



Herkese merhaba ! Biliyorsunuz ki İtalya'nın en meşhur markası olan Kiko yakın bir zamanda Bakırköy Capacity Avm'ye açıldı.Kiko'nun evime arabayla yalnızca 10 dakika olması da beni epey sevindirdi doğrusu :)
Öncelikle Kiko'nun bizim ülkemizdeki satış fiyatlarına gelirsek,fiyatlar ne çok yüksek ne çok düşük örnek verirsek Loreal markasının fiyatlarıyla eşdeğer denilebilir.
Ben Kiko'nun açılacağını öğrenir öğrenmez ürünleri hakkında kısa bir araştırma yapıp en çok beğenilen ürünlerini almaya çalıştım.
Benim aldıklarıma gelirsek ;




Öncelikle mağazaya girer girmez direk far standına yöneldim çünkü Kiko'nun farlarının yurt dışında ne kadar sevildiğini biliyordum.
Hem ıslak hem kuru kullanılabilen Water Eyeshadow serisinden 200 ve 208 numaralı falarını hemen kaptım.Biri altın(208) diğeri ise bakır rengi(200) olan bu farlar kesinlikle Kiko markasında favorilerim oldu.Farların tanesinin fiyatı 35.90 TL.




Maybelline Color Tattoo'lardan sonra krem yapıdaki farlara çok sıcak bakmaya başlamıştım, Kiko'da da çok çeşitli krem farlar olduğunu görünce yine kendime en çok yakıştırdığım bakır rengini denemek istedim , benim aldığımın rengi 06 numara.




Yapısı çok yumuşak parmakla aldığınız vakit kolay bir şekilde sürüp fırçayla dağıtabiliyorsunuz aynı zamanda çok kolay karıştırılabilme özelliğini de çok sevdim.




Gördüğünüz gibi rengini çok güzel belli ediyor ve göz kapağında çok güzel duruyor.Ayrıca gerçekten çok kalıcı sabah evden çıkarken sürdüğüm bu far akşam döndüğümde hiç bozulmadan sabahki haliyle kaldı :) Bu farın satış fiyatı 29.90 TL.




Çok uzun süredir krem yapıda bir allık almak istiyordum fakat hangi markadan alacağıma bir türlü karar verememiştim Kiko'da bu rengi görünce resmen vuruldum tam istediğim renkte bir krem allık benimkinin rengi 07 numara bir pembe.




Rengi bu şekilde çok doğal bir görünüm sağlıyor ben çok beğendim fakat çok kalıcı olmadığını düşünüyorum 3-4 saat sonra uçuyor ve tazelemek gerekiyor.Satış fiyatı 31.90 TL.




Son olarak da Kiko'nun bloggerlar tarafından en çok beğenilen Long Lastick Stick farlarından bir tane denemek için aldım.




8 saat kalıcı olduğu söylenen bu farı ben renginden dolayı bir far bazı olmadan uygulamak istemedim çünkü benim buğday tenimde belli olmayacağını düşündüm.Bu farın bendeki rengi 07 numara bir bej-altın karışımı.




Swatchı da bu şekilde olan farın satış fiyatı 29.90 TL.




Benim aldıklarım bu şekildeydi , umarım yakında Kiko'ya uzak oturanlar için farklı mağazalar açarlar ve online satışa başlarlar.

Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com
Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

  1. Açılış günü ben de uğradım ama kalabalıktan hiç inceleyemedim. Şimdi liste hazırlayıp tekrar gitmeyi düşünüyorum neyse ki benim de evime yakın. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Bu marka veya başka markada tavsiye edebileceğiniz minaral puda var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiko'dan hiç mineral pudra kullanmadım Youngblood ya da Gosh markalarınkine bakabilirsin.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj