GlamGlow Supermud Maske



Merhaba öncelikle yeni açtığım bloğuma hoşgeldiniz ! Uzun zamandır blog açmayı düşünüyordum en sonunda bu isteğimi yerine getirebildim :) Kullandığım ve deneyimlediğim bütün ürünleri burada sizlerle paylaşacağım umarım hoşunuza gider :)

Gelelim Hollywood'u kasıp kavuran şu maskeye, Glamglow Supermud Maske.Peki ne işe yarar ? Gerçekten methedildiği kadar var mı yoksa tamamen bir para tuzağı mı ?

Supermud Kil maskesini yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum ve yeterli kadar deneyimlediğimi düşünüyorum.
Kapağı açtığınızda karşınıza 'Hello Sexy' yazısı çıkıyor ki gerçekten güzel bir tasarımı var maskenin.



İçine gelirsek öncelikle bence gramajı diğer kil maskelerine göre son derece az ve yetersiz.Maskenin  2015-2016 satış fiyatının 197 TL olduğuna bakarsak diğer kil maskelerine oranla oldukça da pahalı.
Kokusu normal kil maskelerinden biraz daha farklı ama tahammül edilemeyecek bir kokusu yok hatta kilin kokusunu seviyorsanız size güzel bile gelebilir.Uoğun bir kıvama sahip içinde küçük sert parçacıklar var ayrıca maske pareben içermiyor.
Maskenin vaat ettiklerine gelirsek; cilt problemlerini önlemek ve minimize etmek, ayrıca düzenli kullanımda siyah noktaları yok etmek gibi vaatleri var.
Gelelim kişisel yorumlarıma ben bu maskeyi hem beğendim hem beğenmedim diyebilirim nedenlerine gelecek olursak birincisi bence çok küçük bir maske,34 gr'lık bir kil maskesine  197 tl gibi bir fiyatı vermek gerçekten insanın içine oturuyor.Ayrıca bu maskenin vaat ettiklerini tam olarak yerine getiremediğini düşünüyorum.Burun bölgemde çok fazla siyah nokta olmasına rağmen düzenli kullansam bile sadece çeyreğini yok edebiliyor ki bu da fiyatına göre alınmaması gereken bir maske olduğunu ortaya çıkarıyor.

Uyguladığınızda ilk olarak maske yüzünüzü geriyor sonra kendi kendine kuruyor ve kuruduğunda siyah noktalarınızın olduğu bölgelerde noktalar halinde siyah noktalarınız belirginleşiyor.Bu özelliği diğer maskelere göre maskeyi elverişli ve cazip kılıyor.




Maskeyi yüzünüzde tutma süreniz 15-20 dk sonra su ile yıkıyorsunuz.Maskenin çıkartılması diğer maskelere göre daha zor.Diğer bir gözlemlediğim sonuç ise eğer yüzünüzde sivilce varsa bu maske gerçekten sivilceleri kurutuyor.Tabiki anında sivilcenin yüzünüzden kaybolmasını beklemeyin ama kesinlikle sivilcenizin daha hızlı kuruduğunu fark edeceksiniz.

Peki ben bu ürünü bir daha alır mıyım ? Hayır almam.Piyasadaki daha farklı ürünleri denemek istiyorum ve bu ürüne bir şans daha vereceğimi zannetmiyorum,ayrıca ürünü yalnızca Sephora'lardan alabilirsiniz.

Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.Peki siz bu ürünü beğendiniz mi veya kullandığınız farklı ki maskeleri var mı ? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)


Beni instagram takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

Clinique Chubby Ürünleri ile Makyaj