Yeni Pop Art Limited Edition Baby Lipsler



Günaydın ! Umarım hepiniz çok mutlu bir güne uyanmışsınızdır :) Herkesin de bildiği gibi geçen aylarda Gratisler'e bu yeni Pop Art Babylipsler geldi.Renkleri ve kokuları herkesin merak konusu.Ben açıkcası çok Babylips seven bir insan değilim ama bu son seriyi denemek ve incelemek istedim.




Öncelikle ambalajları gerçekten çok albenili olmuş insanda hemen alıp denemeliyim izlenimi bırakıyor.Babylips serilerinin en güzel ambalaja sahip serisi denilebilir.Yapıları diğer babylipslerden bir tık daha yoğun nem verme özellikleri geliştirilmiş denilebilir ama yine de Blistex gibi dudak nemlendiricilerine göre çok zayıf olduklarını düşünüyorum.Diğer babylipslerde olan yağlı his bunlarda da var.Tek Tek inceleyecek olursak ;


1- 19 Lemon Zap

Tam olarak limon şekeri kokan babylips.Kokusunu çok sevdim kokladığımda canım şeker yemek istiyor :) Tamamen renksiz,ruj öncesi nemlendiri olarak kullanılabilir.



2- 18 Blueberry Boom


Yabanmersini kokan babylips.Rengi pembe denilebilir aralarından en sevdiğim oldu.





3- 17 Grapefruit Zing

Bu da serinin greyfurt kokan babylipsi.Bence en güzel kokan babylips fakat en çok renk veren babylips hatta ruj bile diyebiliriz bir ruj kadar renk veriyor.Kendime rengini çok yakıştıramadım,çok belirgin bir pembe.




Swatchları bu şekilde en üstten sırasıyla 18,19 ve 17 numara.
Babylips'lerin satış fiyatı 6.90 TL Gratis ve Watsonlarda bulabilirsiniz.

Benim Pop Art Babylipsler hakkındaki izlenimlerim bu şekildeydi,siz ne düşünüyorsunuz ?Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

makyajkitabim@gmail.com
Beni instagramdan takip edebilirsiniz : makyajkitabim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurtdışı Kozmetik Alışverişim ! Prag,Viyana,Budapeşte,Dresden*

Kiko Alışverişim

En Sevdiğim 5 Mac Rujum